Päivitetty 11.1.2020

Arvoisa asiakas,

Näin epidemia-aikana on erittäin tärkeää, että vastaanotolle tullaan terveinä. Jos sinulla on akuutteja flunssan oireita, siirräthän aikaasi!

Suosittelemme potilaillemme myös kasvomaskin käyttöä vastaanotolle saapuessa.

Kiireellistä ja kiireetöntä hammashoitoa annamme kaikille, paitsi COVID-19-tartunnan saaneille tai karanteenissa oleville.

Jos sinulla on todettu koronavirus (COVID-19) tai sinulla epäillään olevan tartunta, sinun on mahdollista hakeutua kiireellisissä tapauksissa hoitoon julkisen terveydenhuollon puolelle. Hammashoito järjestetään keskitetysti yksiköissä, jotka ovat siihen huolella varautuneet. Lisätietoa saat oman kotikuntasi suun terveydenhuollon yksiköstä tai päivystyksestä.

Vastaanotollamme hyvä hygienia on erittäin tärkeää. Epidemian myötä olemme ottaneet käyttöön tehostetut turvallisuus- ja hygieniatoimenpiteet pitääksemme vastaanottomme mahdollisimman turvallisena potilaillemme ja hoitohenkilökunnallemme.

Desinfioimme hoitohuoneet jokaisen potilaan jälkeen ja käytämme steriilejä instrumentteja jokaisen potilaan kohdalla. Olemme myös lisänneet odotushuoneen ja muiden tilojen kosketuspintojen desinfiointia ja turvallisuutta. Lisäksi, hoitohenkilökuntamme käyttää maskeja kaikissa potilaskontakteissa.

Toivomme myös, että potilaidemme noudattavan viranomaissuosituksia asioidessaan vastaanotolla. Erityisesti huolellinen käsihygienia olisi syytä muistaa. Vastaanotolle saapuessa olisi hyvä käyttää käsidesiä, jota löytyy odotushuoneesta. Toivomme myös, että potilaidemme käyttävän kasvomaskia vastaanotollamme.

Jos sinulla on kysyttävää hammashoidosta koronavirusepidemian aikana, voit ottaa yhteyttä vastaanottoomme puh. 050 4011 522.

Ystävällisin terveisin,

Hammaslääkäriklinikka Huipun henkilökunta