17.3.2020

Arvoisa asiakas,

Me Hammaslääkäriklinikka Huipussa suhtaudumme koronaviruksen aiheuttamaan poikkeustilanteeseen sen vaatimalla vakavuudella ja toivomme potilaittemme tekevän samoin. Vastaanottomme on auki ja hoidamme potilaitamme normaalisti, mikäli flunssan oireita ei ole. Hoitohuoneemme desinfioidaan huolellisesti jokaisen potilaan jälkeen ja vastaanotollamme on erittäin tehokas ilmanvaihto, joka on erityisesti suunniteltu puhdistamaan hoitohuoneiden ilmaa. Huomioithan kuitenkin, että tilanne koronavirus pandemian kanssa elää jatkuvasti. Jos sinulla on akuutin hoidon tarvetta, kannattaa hoitoon hakeutua mahdollisimma pian.

Mikäli sinulla on akuutteja hengitystieinfektion oireita (nuhaa, yskää, kurkkukipua, kuumetta tms.) TAI olet matkustanut ulkomailla lähiaikoina TAI epäilet altistuneesi koronavirukselle, olethan ystävällinen ja siirrät varaamasi kiireettömän ajan. Ajan voit siirtää maksutta soittamalla vastaanottomme puh: 050 4011 522.

Henkilökuntamme auttaa sinua, jos sinulla on hammashoitoon ja koronavirusepidemiaan liittyviä kysymyksiä.

Mikäli epäilet koronavirustartuntaa (COVID-19) itselläsi tai läheiselläsi, noudatathan ajankohtaisia viranomaisohjeistuksia hakeutuessasi hoitoon. Ensisijainen yhteydenottotapa on puhelimitse oman alueesi terveydenhoitoon. Terveyden ja hyvinvointilaitoksen sivuilta (www.thl.fi) voit helposti tarkistaa ajantasaisen ohjeistuksen.

Jos sinulla on todettu koronavirus (COVID-19) tai sinulla epäillään olevan koronavirus, sinun on mahdollista hakeutua kiireellisissä tapauksissa hoitoon julkisen terveydenhuollon puolelle. Hammashoito järjestetään keskitetysti yksiköissä, jotka ovat siihen huolella varautuneet. Lisätietoa saat oman kotikuntasi suun terveydenhuollon yksiköstä tai päivystyksestä.

- Hammaslääkäriklinikka Huippu